გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის
ავტორი
|
თამარა ფხაკაძე
ქ.ქუთაისის მე 13 საჯარო სკოლა
|
გაკვეთილის
თემა
|
«ქუთაისი-ჩემი მშობლიური ქალაქი»
|
სწავლების საფეხური/საგანი
|
საბაზო,მე-7 კლასი(ს2)
უცხოური(რუსული)ენა
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
20 მოსწავლე
|
გაკვეთილის
მიზნები და
მისაღწევი
შედეგები
|
ლექსიქური უნარ-ჩვევების გამდიდრება,აუთენტური ტექსტის მოსმენის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
აქტუალობა
|
მოსწავლეებს უჭირთ უცხოურ ენაზე მოსმენილი აუთენტური ტექსტის გააზრება და გაგება
|
მისაღწევი ინდიკატორები
|
უცხ.ს.ll.1.მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშო ინსტრუკციების მოსმენა და გაგება.
უცხ .ს. ll.2. .მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის
მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.ll. 9.მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მარტივი კორესპონდენცია.
|
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებს გააჩნიათ გარკვეული ლექსიკური მარაგი ,რომ გაიაზრონ მოსმენილი და წაკითხული ტექსტის შინაარსი.
|
თანმიმდევრობა
და დრო
|
იხილეთ დანართი N1
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ მოცემული სქემის მიხედვით
| |
საკლასო
მენეჯმენტი
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
მტელი კლასი,ინდივიდუალი მუშაობა.ჯგუფური მუშაობა.
კომპიუტერი,პროექტორი.PowerPoint,ბარათები.დაფა,ცარწი.
|
დანართი N1
გაკვეთლის ფაზები
|
აქტივობის N
|
გაკვეთილის მსვლელობა
| |
l ფაზა
გამოწვევის
ფაზა
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხები.მოსწავლეების დასწრების აღრიცხვა.
გაკვეთილის თემის გამოცხადება: «ქუთაისი-ჩემი მშობლიური ქალაქი»;
სლაიდების ჩვენება და არსებული ლექსიკური მარაგის გამოკენება.
შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.
|
3
|
2
|
გავლილი მასალის რეფლექსია,ლექსიკის აქტივიზირება.
მუშაობის ფორმა-მთელი კლასი.
მასწავლებელი მოსწავლეებს სვამს კითხვებს:
Как называется ваш родной город?
Что является символом города?
Каким транспортом пользуются жители и гости
города?
Есть ли у вас любимые места в Кутаиси?
კითხვა-პასუხის დროს მასწავლებელი
აკონტროლებს გრამატიკული კონსტრუწციების სისწორეს და მოსწავლეებთან ერთად ცდილობს
ხარვეზების გამოსწორებას.
მასწავლებელი თხოვს მოსწავლეებს დაასახელონ
ის,რაც ხედავენ სლაიდებზე.
|
4.
| |
llფაზა
სიღრმისიული
წვდომა
|
3
|
უცხო ენაზე ლაპარაკის უნარის განვითარება.
მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს ახალ სიტყვებს და კონსტრუქციებს(ფრაზები და სიტყვები წინასწარ ჩამოწერილია დაფაზე)
ტაძარი -храм
შადრევანი-фонтан
მთაზე აღმართულია-на горе возвышается
ვერძი-баран
ოქროს საწმისი-золотое руно
მუშაობის ფორმა-ჯგუფური. მასწავლებელი
ყოფს კლას ჯგუფებათ .აძლევს ინსტრუქციას,
აჩვენებს სლაიდებს.
თითოეულ ჯგუფს აძლევს დავალებას .
ბაგრატის ტაძარი.
ცენტრალური მოედანი.
დავით აღმაშენებლის ძეგლი
ქუთაისი-ჩემი მშობლიური ქალაქი
|
10
|
4
|
მოსწავლეები თითოეულ ჯგუფიდან აკეთებენ პრეზენტაციას.
|
20
| |
lll ფაზა
რეფლექსია
და
შეჯამება
|
5
|
მასწავლებლის დასკვნითი სიტყვა.
|
3
|
6
|
საშინაო დავალების მიცემა.
მოსწავლეებმა
მოიპოვონ ინფორმაცია სხვა ქუთაისის ძეგლებზე და აღწერონ ისინი ახალი ნასწავლი ლექსიქის მეშვეობით(ზ. ფალიაშვილი,ა. წერეთელი)
|
3
| |
7
|
შეფასება
|
2
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий